Photobucket

Followers

terengganu's map

Friday, August 13, 2010

ke jeti pulau redang




sebut saja pulau kat terengganu
semuanya sangat indah...
baca betul-betul tau sebab aku cakap sangat indah
compare tempat lain pulau-pulau di terengganu masih terjaga rapi terutamanya
pulau redang

tapi post kali ini aku hanya dapat bawa korang ke jeti sebab aku hantar sepupu aku ke pulau indah ini
aku tak dapat ikut kerana tuntutan kerja
walaupun teringin sangat nak ke sana...



info :

- hanya satu jam dari bandar k.terengganu
- pengangkutan yang disediakan adalah teksi atau berkereta sendiri







tengok tu bot laguna redang



sempat lagi tonjol kereta abah
disamping pelancong tempatan dan juga pelancong luar
untuk pengetahuan semua, menurut abah aku, pulau redang selalu dikunjungi
pelancong dari kaum cina
maklumat abah aku buat part time kereta sewa so dia agak arif dengan para pelancong











terlihat disitu gerai menjual hasil kraftangan






dan juga gerai menjual makanan dan minuman ringan
so tak payah risau jika lupa untuk membawa minuman okeh


okeh sampai sini dulu info kali ni, aku mahu makan nasi dagang dulu..
daaaa.....





0 comments: