Photobucket

Followers

terengganu's map

Monday, May 31, 2010

ekspo di dataran syah bandar

ekspo ni dah berlangsung selama dua minggu
pelbagai barangan dijual untuk perempuan mahupun lelaki
malah untuk kanak-kanak juga...
barangan seperti tudung, baju t-shirt dari kilang, kasut, beg berjenama
dan macam-macam lagi dijual dengan harga yang amat berpatutan


aku sempat sambar selipar crocs
macam main ambil je aku nih
tapi aku bayar weh..



rantai, cincin, gelang tangan, gelang kaki semua ada tau
please sediakan duit je banyak-banyak
nanti semua korang boleh angkut bawa balik



baju-baju yang sangat cantik
yang membuat aku terliur nak pakai





baju kebaya nyonya juga menjadi idaman hati
yang dah lama mengidam..heeee
rabun mata aku dibuatnya....

jom ikut aku ke ekspo lagi
jom...jom...jom...
jom ke tapak ekspo
macam tag jom heboh pula...
saya berundur dulu..
salam satu malaysia
rosliza


0 comments: